My Adenium Collection

Thanks for your visiting......

More About This Site

Thanks and good luck for you that find this best blog about adenium. As you know, the adenium is the favorite flower in the word you can found it. It is UNIQ..this thrue..please surf on this blog..and lets we discuss any think about adenium......

Another Business for you

Many of people very hard to looking a new oppourtunity in the internet, but here let me show you that many of businnes will work with you..please try it...if you have any problem don't hesitate contact me please

My First Adenium Collection..

Semua pasti tidak asing dengan Adenium, yang lebih dikenal dengan kamboja jepang. Tanaman ini menarik untuk dikoleksi, saya sendiri mulai seneng untuk mengkoleksi adenium ini. Silahkan aja lihat koleksi saya dibawah ini, yang sudah saya pelihara sekitar 10 tahun, mungkin umurnya sekitar 15 tahun.... wah sudah remaja ya....., kalau ada yang minat silahkan dilihat dulu...


Yang dibawah ini juga tidak kalah menariknya.... masih banyak yang lainnya, mungkin ada rekan yang serius silahkan aja hubungi saya langsung via blog ini....







Tapi...sayang juga ya...kalau dipindah tangankan...karena sudah ikut saya 10 tahunan..., nanti akan saya tampilkan koleksi saya yang lainnya..


1 comments:

  1. Anonymous said...
     

    This a good information for the adenium collection

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent